Sunday, August 26, 2007

Dygnsrytmen från helvetet



Vet du vad jag gjorde idag? Jag gick upp kl 9!

Jahau, frågar du dig. Varför är detta anmärkningsvärt?

Jo, för vet du vad jag gjorde igår??

Jag festade i Halmstad med målsättningen att bli skandalöst berusad och ha sanslöst roligt.
Utvärdering: Mission Accomplished!
Det var fan den roligaste kräftskiva jag varit på någonsin. Tack underbara människor!
Bilder dyker säkert upp på någons flickr-sida, blog eller dylikt om jag känner min web 2.0:iga bekantskapskrets rätt. Själv använder jag inte min gigantiska mobiltelefon för att ta bilder utan endast för att ringa, SMSa och (sedan igårkväll) som hammare för att kunna dela stenhård kladdkaka.

(Bajsinator 3 - The Bajs of the machines)

Nåja, jag hade en poäg med det här. Nämnligen att jag numera är helt sjuk i huvudet som går upp kl 9 på en söndag, full av energi och redo att ta mig an dagens svårigheter och utmaningar.
Utmaningarna hittills:
  • Att hitta en pizzeria i Fyllinge som har öppet kl 10 på morgonen som kan ge mig en dekadent bakfyllepizza. Knappast troligt. Damn you grönodlade idylliska barndomsförort!
  • Jag behövde egentligen inte göra en lista för jag har inga fler utmaningar för närvarande. Ikväll blir utmaningen att dansa het salsa med vackra flickor efter att ha sovit i 5 timmar eller något. Jag gillar utmaningar. :)
Aaaaaaanyway, jag misstänker att jag inte har nyktrat till riktigt ännu och borde antagligen inte blogga såhär ostrukturerat och oseriöst. Fast jag har gått upp kl fucking 9 en bakfyllesöndag så min seriositetskarma balanseras ut ganska bra.

Nu ska jag sluta skriva dumheter.
Tjipp!

3 comments:

Anonymous said...

Halloj, du skriver underhållande. Har också en blogg på http://suzy80.blogg.se
Hälsningar Snusan från CiP

Johanna said...

Jag kan inte minnas senast du var uppe 9 på en söndag NÅGONSIN, bakfull eller ej. Och fyllinge är väl inte känt för sin bakfyllemat... jävla student :P

Mattias Johansson said...

haha, johanna, jag har förstört din bror!