Monday, September 17, 2007

Fat Statement

Den är här!

www.FatStatement.com




---------------

---------------

Jag minns inte när sprinten för att möta vår deadline började, men imorse vaknade jag kl 8 efter att ha sovit i tre timmar och kunde sömndrucket konstatera att där låg den, live på internet, redo att ta emot beställningar från såväl Isle of Man som Hong Kong.

Under fyra månaders tid har jag, Mattias och Davve arbetat stenhårt och resultatet är inte helt oväntat fantastiskt.

Det är ett privilegium att arbeta med människor som inte nöjer sig med något annat än att göra sitt yttersta för att förverkliga sina väldigt konkreta drömmar.

Nåja, nog med skryt. Kolla in sidan! Beställ lite knappar!
Synpunkter och kommentarer skickas med fördel till E-postkatten under kontaktsidan!

Själv ska jag dusha av mig helgens arbetsnarkomani för att dansa het rumba med en vacker flicka! Om jag inte kollapsar av utmattning innan dess förståss. Spännande tider!

1 comment:

Tomb said...

Få mer tid att jobba på Deathgame nu alltså? :P