Sunday, May 6, 2007

Dagen efter


Inflyttningsfesten är avklarad och städning av lägenheten nalkas.
Att inta messias-poser i min runda säng är dock mycket roligare.

Festen blev mycket lyckad! Det måste vi göra om!

För alla er som är nyfikna på vad som hände egentligen
(Hej mamma!) kommer här lite festbilder:


Mitt vardagsrum
Nördarna Linus, Nurbo och Micke
Korridoraren Daniel
Kusinerna Jens och Ida


Criwall och min lillasyster har jätteroligt!


Festens bästa inflyttningspresent: Ninjas!


Jag kallar den här bilden:
"Det lyckliga paret och narcissisten"


Någon ful jävla kille som stövlade in och drack guanabana pineapple


Var är ninjan?


Random människor


Huuuuum...


Min lillasyster var i själva verket inte alls såhär berusad.
Min lillasyster är en skötsam och fin flicka.


Till skillnad från Karin!!!


Det kom ett gäng mormoner och ville få oss att acceptera Jesus som vår personliga frälsare. Då tog festen slut.

The end!


------------
UPDATE!
Läs Mattias blog om festen!

Faktum är att Karin är snyggare än bilden ovan antyder.


2 comments:

Mattias Johansson said...

Hahaha, de ser verkligen ut som två mormoner!

kuchimallan said...

ey, what a totally hot blog interface du har!!