Tuesday, July 24, 2007

Dekadens

Det här inlägget skulle ha handlat om dekadens.

Det skulle ha tagit upp prioriteringar, självkännedom, aktiva val, att röra sig utanför sin bekvämlighetszoon, att handla intelligent, långsiktigt och att leva i nuet. Det skulle reflekterat över tid, tidsfördriv, datorspel, produktivitet och vikten av att leva ett meningsfullt liv. Det skulle ha lagt upp en plan, det skulle ha varit inspirerande och lett till att saker blev avklarade och definierade.

Det skulle ha varit ett ganska bra bloginlägg.

MEN DET SKITER JAG I!

För jag har den senaste Harry Potter-boken, och inget skall skilja oss åt. :)

5 comments:

Malin said...

Berätta inte vad som händer bara! Jag är fortfarande på 6:an och ingen har dött än.

Johanna said...

är du klar med boken än då? och gud nåde dig om du har barnvarianten, din tönt :P

Erik Rydeman said...

Föreslår du att jag har barnvarianten???? Nu måste vi slåss!

Jag har inte kommit så långt som jag hade velat. Ikväll, då jävlar ska det pottras!

Nouna said...

Fasen, jag köpe ju min HP (vuxenvarianten faktiskt :p ) förra söndagen och jag har ännu inte kommit längre än några sidor. Grrr....

Erik Rydeman said...

Wohoo! Nu är jag färdig!

Väldigt spännande, dramatisk och mörk bok som ger en utmärkt avslutning på en bra serie!